Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Składanie wniosków o przyznanie pomocy materialnej dla uczniów

Szanowni Państwo, przypominamy o możliwości składania w sierpniu i na początku września wniosków o przyznanie pomocy materialnej dla uczniów w formie stypendium lub zasiłku szkolnego również na terenie wytypowanych szkół.

Harmonogram dyżurów urzędników Wydziału Edukacji w szkołach:
SP 111 ul. Jaracza 44/46 26.08; 3.09; godz. 8.30 - 15.00
SP 70 ul. Rewolucji 1905 22 27.08; 3.09; godz. 9.30; 16.00
SP 26 ul. Pogonowskiego 74 28.08; 4.09; godz. 8.30; 15.00
SP 36 ul. Więckowskiego 35 29.08; 4.09; godz. 8.30; 15.00
SP 46 ul. Żwirki 11/13 30.08; 5.09; godz. 8.30; 15.00
SP 160 ul. A. Struga 24 a 5.09; godz. 8.30; 15.00
SP 173 ul. Sienkiewicza 46 6.09; godz. 8.30; 15.00
SP 170 ul. Miedziana 1/3 6.09; godz. 8.30; 15.00
SP 14 ul. Wigury 8/10 9.09; godz. 8.30; 15.00
SP 23 ul. Gdańska 16 9.09; godz. 8.30; 15.00
SP 45 ul. Bojowników Getta 3 10.09; godz. 9.30; 16.00
SP 5 ul. Łęczycka 23 10.09; godz. 9.30; 16.00
SP 10 ul. Przybyszewskiego 15/21 11.09; godz. 8.30; 15.00
SP 4 ul. Piłsudskiego 101 11.09; godz. 8.30; 15.00
SP 175 ul. Pomorska 27 12.09; godz. 8.30; 15.00
SP 153 ul. Obrońców Westerplatte 28 12.09; godz. 8.30 ; 15.00
SP 29 ul. Przędzalniana 70 13.09; godz. 8.30; 15.00